deadline-day banner
Lasse Schöne
Дата рождения 27.05.1986
Возраст 37
Нац. Дания  Дания
Рост 1,78м
Контракт действует до 30 июня 2024 г.
Амплуа Опорный полузащитник
Нога правая
Нынешний клуб НЕК Неймеген

Статистика 23/24

Турнирwettbewerb
Всего 23/24: 21-5
19-3
2-2

Lasse Schöne [20]

09 марта 2016 г. - 14:10 Часов
Automatisch gegenereerde discussie thread
Lasse Schöne [20] |#1
27 дек. 2019 г. - 21:08 Часов
Lasse Schöne staat al enkele dagen in de belangstelling van Napoli, maar volgens het Algemeen Dagblad begint die interesse nu serieuze vormen aan te nemen. De Deense middenvelder kan in de winterstop de overstap maken. In ruil krijgt zijn huidige club Genoa een oude bekende van de oud-Ajacied: Amin Younes.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Lasse Schöne [20] |#2
07 янв. 2021 г. - 17:32 Часов
Lasse Schöne en zijn Italiaanse werkgever Genoa hebben per direct besloten een punt achter de samenwerking te zetten en het contract van de middenvelder te verscheuren. Daardoor is de 34-jarige middenvelder transfervrij op te pikken. Een terugkeer naar Ajax zou tot de mogelijkheden behoren, laat zaakwaarnemer Revien Kanhai weten aan Voetbal International.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Lasse Schöne [20] |#3
12 февр. 2021 г. - 16:11 Часов
Sc Heerenveen heeft zich redelijk verrassend versterkt met Lasse Schöne. De Friezen hebben de Deense oud-speler van de club een contract tot het einde van het seizoen gegeven, waarmee Schöne na een maand alweer afscheid kan nemen van zijn transfervrije status.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Lasse Schöne [20] |#4
08 июня 2021 г. - 15:45 Часов
Lasse Schöne keert na negen jaar terug bij N.E.C. De 35-jarige Deen heeft een contract getekend voor twee seizoenen, blijkt uit bronnen van Transfermarkt. Hij verlaat daarmee na enkele maanden sc Heerenveen, dat de middenvelder in februari transfervrij had vastgelegd na zijn vertrek bij het Italiaanse Genoa.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Lasse Schöne [20] |#5
04 авг. 2021 г. - 19:04 Часов
Willem Janssen heeft nog vijftien wedstrijden nodig om de magische grens van vierhonderd Eredivisieduels te bereiken. De controleur van FC Utrecht is daarmee de meest ervaren speler van alle voetballers die momenteel uitkomen in de Eredivisie. Dat blijkt uit cijfers van Transfermarkt.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Lasse Schöne [20] |#6
31 окт. 2022 г. - 14:02 Часов
De teller staat momenteel op 399, dus als Lasse Schöne vrijdagavond namens N.E.C. in actie komt tegen SC Cambuur, speelt de Deense routinier zijn vierhonderdste wedstrijd in de Eredivisie. Daarmee wordt hij de enige speler die momenteel nog actief is in de Nederlandse competitie die de grens van vierhonderd wedstrijden heeft bereikt.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Lasse Schöne [20] |#7
09 авг. 2023 г. - 11:47 Часов
Het zijn de enige twee spelers in de Eredivisie die meer dan vierhonderd wedstrijden achter hun naam hebben staan en het verschil tussen beide is slechts vijf duels: Lasse Schöne (NEC Nijmegen) en Jens Toornstra (FC Utrecht). Beide gaan in het nieuwe seizoen op jacht naar de titel van meest ervaren speler in de Nederlandse competitie. Transfermarkt heeft in aanloop naar het nieuwe voetbalseizoen de meest ervaren spelers in de Eredivisie op een rijtje gezet.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
  Опции поста
Вы действительно хотите удалить всю ветку?

  Опции ментора
Вы действительно хотите удалить этот пост?
  Пожаловаться на эту запись
  Пожаловаться на эту запись
  Пожаловаться на эту запись
  Закладка
  Подписки на ветки
  Интересная запись
  Интересная запись
  Интересная запись
  Опции поста
Используйте поиск ветки, если хотите переместить эту ветку на другую ветку. Нажмите «создать ветку», если хотите превратить этот пост в отдельную ветку.