België
Hans Vanaken
Дата рождения 24.08.1992
Возраст 31
Нац. Бельгия  Бельгия
Рост 1,95м
Контракт действует до 30 июня 2027 г.
Амплуа Атак. полузащитник
Нога правая
Нынешний клуб Брюгге

Статистика 23/24

Турнирwettbewerb
Всего 23/24: 461010
2957
741
512
5--

Hans Vanaken [Club Brugge]

19 февр. 2020 г. - 22:41 Часов
Hans Vanaken heeft een marktwaarde van 15 miljoen euro. Zou die moeten veranderd worden?
Эта статья в последний раз редактировалась Syne1 19 февр. 2020 г. на 22:43 Часов
Hans Vanaken [Club Brugge] |#1
19 марта 2020 г. - 11:14 Часов
Hans Vanaken werd onlangs voor de tweede keer op rij gekroond tot beste voetballer van de Belgische competitie. Je zou zeggen dat dit reden genoeg is om de stap naar een grote club in het buitenland te maken, maar de interesse blijft uit. Oud-topspits Luc Nilis denkt te weten waarom dat is.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Hans Vanaken [Club Brugge] |#2
16 окт. 2020 г. - 14:54 Часов
De jonge talenten in de Belgische Jupiler Pro League zijn de grootste winnaars van de eerste volledige marktwaardenupdate die Transfermarkt in België doorvoerde sinds de wereldwijde afwaardering door de coronacrisis. De afgelopen transferperiode heeft aangetoond dat er, ondanks de algemene terughoudendheid op de transfermarkt, er toch relatief veel geld betaald werd voor talenten uit de Belgische competitie. Zowel Jonathan David (naar LOSC Lille) en Jérémy Doku (naar Stade Rennais) zorgden voor recordtransfers.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Hans Vanaken [Club Brugge] |#3
30 дек. 2020 г. - 18:06 Часов
Hans Vanaken blijft voor vier wedstrijden geschorst. De pleidooien van de Belgische middenvelder van Club Brugge en zijn advocaten, dinsdag voor het Disciplinair Comité, hebben niets opgeleverd.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Hans Vanaken [Club Brugge] |#4
16 февр. 2021 г. - 21:35 Часов
Club Brugge moet het donderdag in de Europa League-uitwedstrijd tegen Dinamo Kiev stellen zonder de technische staf en spelers Hans Vanaken, Stefano Denswil en Matej Mitrovic. Allemaal moeten ze thuisblijven vanwege besmetting met het coronavirus

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Hans Vanaken [Club Brugge] |#5
17 марта 2021 г. - 14:04 Часов
Noa Lang is in zijn eerste seizoen in de Jupiler Pro League meteen opgeklommen tot de positie van meest waardevolle speler. De Nederlandse aanvaller van Club Brugge presteert uitstekend en klimt naar een geschatte waarde van 20 miljoen euro. Vlak achter hem staan RC Genk-spits Paul Onuachu en talent Charles De Ketelaere. Dat blijkt uit de marktwaardenupdate die Transfermarkt woensdag doorvoerde in de Belgische competitie. Een analyse door Areamanager Bart Tamsyn.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Hans Vanaken [Club Brugge] |#6
02 марта 2024 г. - 12:11 Часов
Onder leiding van Philippe Clement wist Rangers FC vorig weekend opnieuw te winnen, waardoor het de leiding behoudt in de Scottish Premiership. Cyriel Dessers was opnieuw trefzeker met twee doelpunten en komt zo in de top-15 van spelers die het meest scoorden onder leiderschap van Clement.
  Опции поста
Вы действительно хотите удалить всю ветку?

  Опции ментора
Вы действительно хотите удалить этот пост?
  Пожаловаться на эту запись
  Пожаловаться на эту запись
  Пожаловаться на эту запись
  Закладка
  Подписки на ветки
  Интересная запись
  Интересная запись
  Интересная запись
  Опции поста
Используйте поиск ветки, если хотите переместить эту ветку на другую ветку. Нажмите «создать ветку», если хотите превратить этот пост в отдельную ветку.